Wednesday, May 29, 2024
homeاہم خبریںمترجم قرآن محمد محسن خان کا 94 برس کی عمر میں انتقال

مترجم قرآن محمد محسن خان کا 94 برس کی عمر میں انتقال

عالم اسلام کے معروف عالم دین و مترجم قرآن ڈاکٹر محمد محسن خان کا انتقال 94 برس کی عمر میں مدینہ میں ہوگیا۔

ان کی پیدائش سنہ 1927 میں افغانستان میں پیدا ہوئے تھے۔

ڈاکٹر محمد محسن خان قرآن شریف انگریزی ترجمہ کرنے کے لیے عالم اسلام میں معروف تھے، ان کا ترجمہ قرآن نوبل قرآن(The Noble Qur’an) کے نام سے ہر جگہ مقبول ہوا۔ اس کے علاوہ انھوں نے بخاری شریف کا بھی انگریزی میں ترجمہ کیا ہے۔
ڈاکٹر محمد محسن خان نے قرآن کا ترجمہ کرنے کے دوران مراکش کے مشہور عالم دین محمد تقی الدین ال ہلالی کے مدد لی تھی، بلکہ کچھ حصے کا ترجمہ مشترکہ طور پر کیا تھا۔

ڈاکٹر محمد محسن خان کا انتقال 14 جولائی2021 کو سعودی عرب کے شہر مدینہ منورہ میں ہو گیا۔ وہ 94 برس کے تھے۔

ڈاکٹر محمد محسن خان نے ابتداً لاہور یونیورسٹی ، پاکستان سے میڈیسن میں ڈگری حاصل کی اور اسی یونیورسٹی کے اسپتال میں بھی کام کیا۔ اس کے بعد انہوں نے یونیورسٹی آف ویلز(University of Wales) سے سینے کی بیماری(Chest Disease) میں ڈپلوما حاصل کرنے کے لیے برطانیہ کا سفر کیا۔

اس کے بعد میں نے سعودی عرب کے وزارت صحت کے محکمہ میں مسلسل 15 سال کام کیا ۔ آخر میں انہیں مدینہ میں اسلامی یونیورسٹی کلینک کا سربراہ مقرر کیا گیا۔

آخر عمر تک وہ مدینہ میں ہی رہے، ان کے انتقال کے ساتھ ہی ایک عہد کا خاتمہ ہوگیا۔

ان کے انتقال سے علمی حلقوں میں غم کی لہر ہے، انگریزی داں طبقہ ان کے ترجمہ قرآن کو بہت پسند کرتا تھا۔ استفادہ کے لیے اکثر و بیشتر اس کا مطالعہ کیا کرتا تھا۔

ان کے انتقال کی خبر ہرمین شریفین کی جانب سے ٹوئیٹر پر دی گئی۔۔۔۔۔

Sheikh Dr. Muhammad Muhsin Khan, co-translator of the famous “Meanings of The Noble Quran” and translator of Sahih Bukhari passed away at the age of 94 in Madinah.

متعلقہ خبریں

تازہ ترین