Wednesday, June 12, 2024
homeاہم خبریںملک کے عوام نے آئین کو بچانے کے لیے پہلا قدم اٹھالیا:...

ملک کے عوام نے آئین کو بچانے کے لیے پہلا قدم اٹھالیا: راہل گاندھی

نئی دہلی: کانگریس نے لوک سبھا انتخابات کے نتائج کو لے کر پریس کانفرنس کی۔ اس دوران کانگریس صدر ملکارجن کھڑگے، سونیا گاندھی، راہل گاندھی، پرینکا گاندھی سمیت کئی لیڈر موجود تھے۔ ملکارجن کھڑگے نے کہا کہ آج ملک میں جو انتخابی نتائج آئے ہیں وہ عوام کے نتائج ہیں، یہ عوام کی جیت ہے، یہ جمہوریت کی جیت ہے۔ ملکارجن کھڑگے نے کہا کہ ہم پہلے ہی کہہ رہے تھے کہ یہ لڑائی عوام اور مودی حکومت کے درمیان ہے۔

انہوں نے کہا کہ عوام نے کسی ایک جماعت کو قطعی اکثریت نہیں دی۔ ہم اس عوامی رائے کو قبول کرتے ہیں۔ بی جے پی نے ایک چہرے کے نام پر ووٹ مانگے، لیکن ووٹ نہیں ملے۔ یہ ان کی اخلاقی شکست ہے۔ اس الیکشن میں بی جے پی کو نقصان ہوا ہے۔ کانگریس اور انڈیا کے اتحاد نے پرامن طریقے سے انتخابات لڑے۔

کانگریس کے بینک کھاتوں کو ضبط کرنے سے لے کر بی جے پی نے ہمارے لیڈروں کے خلاف مہم چلائی، سرکاری مشینری نے جگہ جگہ رکاوٹیں کھڑی کیں، لیکن کامیابی نہیں ہوئی۔ ہم نے مہنگائی، بے روزگاری اور کسانوں اور مزدوروں کی حالت زار کو مرکزی مسئلہ بنایا اور عوام کے سامنے گئے۔ پی ایم مودی نے جس طرح کی مہم چلائی اسے تاریخ میں یاد رکھا جائے گا۔ عوام نے کانگریس کے منشور کے بارے میں پھیلائے گئے جھوٹ کو یاد کیا۔

ملکارجن کھڑگے نے کہا کہ لوگوں کو یقین ہے کہ اگر مودی کو ایک اور موقع ملا تو وہ آئین اور جمہوریت پر حملہ کریں گے۔ یہی وجہ ہے کہ وہ اپنی سازش میں کامیاب نہ ہو سکی۔

ساتھ ہی راہل گاندھی نے کہا کہ ہندوستانی اتحاد اور کانگریس پارٹی نے یہ الیکشن صرف ایک پارٹی کے خلاف نہیں بلکہ ہندوستان کے اداروں، تحقیقاتی ایجنسیوں اور عدلیہ کے خلاف لڑا ہے۔ راہل گاندھی نے کہا کہ نریندر مودی اور امیت شاہ نے ان سب کو پکڑا، ڈرایا دھمکایا اور پریس کو دبانے کی کوشش کی۔

راہل گاندھی نے کہا کہ یہ لڑائی آئین کو بچانے کے لیے ہے۔ جب مودی سرکار نے ہمارے بینک کھاتوں پر قبضہ کیا، پارٹیاں توڑی، وزیر اعلیٰ کو جیل میں ڈالا، تب میرے ذہن میں یہ تھا کہ آئین کے لیے عوام کو مل کر لڑنا پڑے گا اور وہی ہوا، اس کے لیے میں ملک کے عوام کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

راہل گاندھی نے مزید کہا کہ عوام نے آئین کو بچانے کے لیے پہلا قدم اٹھایا ہے۔ راہل گاندھی نے کہا کہ کانگریس نے انڈیا الائنس کی جماعتوں کی حمایت کی۔ ہم جہاں بھی لڑے ایک ہو کر لڑے۔ کانگریس نے واضح طور پر ہندوستان کو ایک نیا وژن دیا ہے۔

ملک نے نریندر مودی کو صاف کہہ دیا ہے کہ ہم آپ کو نہیں چاہتے۔ ملک نے یہ کیا ہے۔ ملک کے لوگوں نے بتا دیا ہے کہ مودی شاد جس طرح سے ملک چلا رہے ہیں وہ انہیں پسند نہیں ہے۔ ملک کے آئین کو ملک کے غریبوں نے بچایا ہے، راہل گاندھی نے کہا کہ ہم نے جو بھی وعدے کیے ہیں، انہیں پورا کریں گے۔

متعلقہ خبریں

تازہ ترین