Friday, July 19, 2024
homeاہم خبریںمغربی بنگال کے کالجوں اور یونیورسٹیوں میں انڈر گریجوٹ کورسز میں داخلے...

مغربی بنگال کے کالجوں اور یونیورسٹیوں میں انڈر گریجوٹ کورسز میں داخلے کا شیڈول کا اعلان

کلکتہ : انصاف نیوز آن لائن

مغربی بنگا ل حکومت نے طویل انتظار کے بعد ریاست کے 400سے زائد کالجز اور 16یونیورسٹیوں میں انڈرگریجوٹ کورسزمیں داخلے کا شیڈول کا اعلان کردیا ہے۔مئی میں کے پہلے ہفتے میں ہی بارہویں جماعت کے نتائج سامنے آگئے تھے۔عمومی طور پر بارہویں جماعت کے نتائج کا اعلان ہونے کے بعد ہی کالجوں میں داخلے کا عمل شروع ہوجاتا ہے ۔مگر ایسا نہیں ہوسکا۔اس کی وجہ سے طلبا پریشان تھے۔کیوں کہ بہت سارے مرکزی اور ملک کے باہر کالجوں میں داخلے کا عمل ہوچکا ہے۔

مغربی بنگال حکومت نے انڈرگریجوٹ کورسز میں داخلے کیلئے ایک مرکزی پورٹل کی شروعات کی ہے۔سینٹرلائزڈ ایڈمیشن پورٹل پر گزشتہ دس سالوں سے کام کیا جارہا تھا۔داخلے کے لیے، درخواست دہندگان کو اب ذاتی طور پر درخواستیں دینے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔ اسکول اور اعلیٰ تعلیم کے وزیر برتیا باسو نے بدھ کو کلکتہ کے بیکاش بھون میں میڈیا کے نمائندوں کو بتایا کہ داخلے کے طریقہ کار کے اختتام پر انتخاب کے کورس کے لیے حتمی اندراج کی فیس کے علاوہ درخواست کے کوئی اضافی چارجز ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

یہ پورٹل 24 جون سے 7 جولائی کے درمیان رجسٹریشن اور درخواستوں کے لیے کھلا رہے گا۔ 12 جولائی کو مختلف اداروں اور کورسز کی میرٹ لسٹیں شائع کی جائیں گی۔ اس سال ریاست میں تمام اداروں اور کورسز میں 9,46,921سیٹیں موجود ہیں ۔ریاستی وزیر نے کہا کہ مرکزی داخلہ پورٹل میں، ایک ہی درخواست دہندہ ایک ساتھ متعدد کورسز میں داخلہ نہیں لے سکتا، لیکن داخلوں کے دوسرے دور میں زیادہ ترجیحی نشست پر ایک ہی اپ گریڈ کا انتخاب کر سکتا ہے۔ جب داخلے کے طریقہ کار کا پہلا دور مکمل ہو جائے گا، نشستوں کی دستیابی کی بنیاد پر دوسری میرٹ لسٹ سامنے لائی جائے گی۔ اگر طلباء کو پہلی بار اپنی پسند کا انتخاب نہیں ملا، تو وہ سیٹ کی دستیابی کے مطابق دوسری میرٹ لسٹ کی بنیاد پر اپ گریڈ کا انتخاب کر سکتے ہیں۔

داخلوں کا پہلا دور 12 جولائی سے 18 جولائی کے درمیان ہوگا، جس میں 23 جولائی سے 26 جولائی کے درمیان کسی کی سیٹ کو تبدیل کرنے یا اپ گریڈ کرنے کا اختیار ہوگا۔ حتمی میرٹ لسٹ اور ایلوکیشن لسٹ 20 اگست کو شائع کی جائے گی۔

اگر کوئی طالب علم کسی دوسرے کورس میں جانا چاہتا ہے، تو اسے صرف دو کورسز کے درمیان داخلہ فیس میں فرق کی بنیاد پر اضافی رقم ادا کرنی ہوگی۔ ریاستی وزیر برتیہ باسو نے کہاکہ اگر دوسرے کورس کی فیس پہلے سے کم ہے، تو داخلے کے طریقہ کار کے اختتام پر بیلنس کی رقم درخواست دہندگان کے بینک کھاتوں میں خود بخود واپس کر دی جائے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ تبدیلی کی صورت میں داخلہ فیس میں بقایا رقم حاصل کرنے کے لیے طلباء کو کوئی اضافی طریقہ کار اختیار کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

پورٹل میں، طلباء سسٹم میں دستیاب 7217 کورسز میں سے زیادہ سے زیادہ 25 انڈرگریجویٹ کورسز کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ تاہم یہ پورٹل پریزیڈنسی یونیورسٹی، جادو پور یونیورسٹی، خود مختار کالجوں، اقلیتی کالجوں، بی ایڈ میں داخلہ لینے کے خواہشمندوں کے لیے نافذ نہیں ہے۔

امیدوار https://banglaruchchashiksha.wb.gov.in، https://wbsche.wb.gov.in پر ’’مرکزی داخلہ‘‘ٹیب پر کلک کرکے اپنی درخواستیں آن لائن جمع کر سکتے ہیں، یا وہ براہ راست https:wbcap.inپر درخواست دے سکتے ہیں۔

متعلقہ خبریں

تازہ ترین